Edukacja włączająca
1. Edukacja włączająca - założenia i kierunek zmian w placówkach oświatowych
3h dydaktyczne szkolenie wykładowo – warsztatowe (2,15 h online lub stacjonarnie)
- Jak definiuje się edukację włączającą?
- Założenia edukacji włączającej istotne dla wdrażania zmian w przedszkolu/szkole.
- Ocena funkcjonalna jako nowa formuła udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i uczniom.
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów wykład ekspercki– 2 h
2. Ocena funkcjonalna w przedszkolu/szkole - nowa formuła udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
3h dydaktyczne szkolenie wykładowo – warsztatowe (2,15 h online lub stacjonarnie)
- Klasyfikacja ICF podstawą oceny funkcjonalnej – od modelu medycznego do modelu biopsychospołecznego
- Ocena funkcjonalna jako nowa formuła udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i uczniom.
- Koncepcja uniwersalnego projektowania – tworzenie dostępnych środowisk edukacyjnych
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów wykład ekspercki – 2 h
Masz jakieś pytania?
Skontaktuj sie z nami